Friday, May 21, 2010

"Happy Belated birthday"-nada menyanyi tau...

Hari ini adalah 21hb mei.Dah seminggu hari lahir aku berlalu.Tapi masih ada yang sayang rupanya...belated birhday di sambut di Pavilion.Kat food court.Tengok la kek yang diberikan kepada aku. So, ambil kesempatan nak ucapkan terima kasih kepada mereka ini iaitu DR. HIDAYAH, AIDA , SHA, ZIL DAN HIDAYAH (susunan ikut peringkat umur).

Perasaan?terkejut jugak ada kek...Tapi perasaan yang paling terbit dari lubuk ini adalah gembira (la..la..la..).Entah bila agaknya kenangan yang telah tersimpan ini akan berulang kembali. AKU HANYA ADA KAMU...(nak jugak buat puisi mcm K.Zakiah)...

AKU HANYA ADA KAMU

aku hanya ada kamu
bukan kerana aku keseorangan dan juga bukan kerana aku tidak punya teman
aku hanya ada kamu
bukan kerana hendak membodek atau saja memuji
aku hanya ada kamu
kadang-kala kehadiran kamu mendatangkan seribu kemanisan, kegembiraan,kekecewaan dan kesedihan
Namun aku tetap akan menyatakan aku hanya ada kamu
siapa kamu?mana asal kamu?apa status kamu?apa pangkat kamu?
aku hanya ada kamu
kamu adalah kebahagian, kegembiraan dan kekecewaan dalam hidup aku
aku hanya ada kamu
yang mana hari ini, esok, minggu depan,bulan lepas dan tahun sudah tetap abadi dalam diari hidup ku
aku tetap akan menyatakan
AKU HANYA ADA KAMU!

lastly...a lot of thank you and LOVE YOU ALL....



No comments: